RUNSING

Assalamualaikum
Dah dua hari kot aku tak update blog, bukan sebab MALAS, cuma busy dengan Homework. Semalam sebenarnya aku ada log in sekejap blogger nak edit sikit2 blog ni biar cantekkk , tapi lain jadinya -.-

Aku edit punya edit tak jadi ape2 pun, last2 berbalik ke theme yang aku guna sekarang ni [T.T]
Bagai tikus membaiki labu lah pulak...

Dah malas aku nak edit theme blog aku ni, tak paham sangat bermain dengan code-code yang kat HTML tu, silap usik smua lari !!! tula tajuk entri aku RUNSING , sebenarnya runsing dengan nak edit blog ni la.hehe

Tapi takpe , kita bermula daripada tak tahu ape2. tetapi satu hari nanti kita akan naik ke atas, bukan lagi di bawah.
Nanti tak lama lagi tahu lah aku selok-belok blog ni, dah pro kang, aku buatla tutorial .haha


Esok sekolah, takkan nak tidur lambat pulak.
chaw chin cau :)

No comments: