Aku Nak Jadi Blogger Bertuah

Nak Join ? Klik SINI

Assalamualaikum , salam sejahtera :)
Aku nak masuk segmen yang diadakan oleh Penulis Senja .
Jom semua kita Join sebelum segmen ini ditutup pada hari esok(12 Jun) pukul 9 malam .

Entri paling best di blog aku ?
Rasa-rasanya entri ni kot ~ Pendapat aku:Benda yang tak penting dan yang penting di Blog
Klik link di atas untuk baca..hehe

Kenapa PS harus pilih blog aku untuk jadi blog bertuah ?
Sebab Zakwan ni masih baru lagi dalam bidang blogging . Rasanya baru 3bulan lebih . Jadi ,kalau aku dipilih menjadi blogger bertuah , InsyaAllah akan dapat menyuntik semangat aku untuk terus berblogging dan menyebarkan informasi yang berguna buat semua ! hehe :)

Sekian ... Peace (Y)

p/s : harap-harap aku menang segmen ini, wish me luck :D

No comments: