Kalau Saya dapat RM300

Nak Join ?? Klik SINI

Assalamualaikum , salam sejahtera semua :)

Ternganga mulut aku apabila pergi ke blog Safra Shukry ! Tercengang seketika bila baca yang dia adakan GiveAways CASH RM600 ! Gilakkk , inilah First Giveaway yang aku masuk hadiahnya mencecah beratus . Mata terbuntal , terkesima sekali lagi :0

So , siapa yang tak masuk dikira rugi , orang nak bagi duit tu , takkan nak tolak rezeki ! he3
Pemurah hati sungguh pemilik blog I Need To Blog Myself membuat GA bertaraf mewah .kehkehkeh

Kalau lah aku dapat duit beratus macam tu , perkara pertama sekali aku akan buat ialah menempah Header dan Template KHAS untuk blog ni .
Kedua, nak simpan duit tu sikit-sikit dalam poket , dan selebihnya simpan dalam Bank (kegunaan di masa hadapan ) .hehe

Kepada yang nak masuk tu , cepat-cepat lah buat entri sebelum 15 Julai 2011 . Tapi beliau (cehh , BELIAU ) cakap mungkin GA ini akan ditamatkan awal sebab nak bagi hadiah cepat-cepat . he3 , baguslah tu , aku sentiasa menadah tangan tanpa segan silu . ha3

Zakwan tag blogger-blogger ni :

Jom semua kita JOIN !!
Harap-harap Zakwan terpilih sebagai pemenang GiveAway ini .

Sekian . peace (Y)

1 comment:

Cik Puan said...

nice entri dear.. thanks =D