Jom Beriklan Di Blog Mohd Zakwan!Dijamin Harga Termurah!

Assalamualaikum, salam sejahtera semua :)

Bismillahirahmanirrahim. Buat pertama kalinya, aku akan menyediakan ruangan iklan untuk sesiapa sahaja yang berminat untuk beriklan di Blog Mohd Zakwan. Berikut merupakan trafik blog ini pada 14 Ogos-20 Ogos 2011 yang lalu :

Blog aku biasa-biasa sahaja. Trafik takde lah kencang seperti blogger2 otai yang lain.
Alexa Rank Blog Mohd Zakwan pada 2 September 2011 :


Jenis/Saiz Iklan yang aku tawarkan :

1. Saiz 125x125 yang terletak di sebelah kiri blog. 4 slot sahaja. Harga RM3 Sebulan sahaja !!



2. Saiz 600x70 (saiz terlebih atau kurang sedikit masih diterima) . Terletak di bawah header. 2 slot sahaja. Harga RM5 Sebulan sahaja !!



3. [Link Selingan] Promote Link ke laman web anda di Setiap Entri. Harga RM3 Sebulan sahaja !!
Contoh boleh lihat gambar di bawah :


Yang aku bulatkan, itulah contoh link selingan. Ayat korang tentukan sendiri.
-print screen dari blog ar-rifke-


Itu sahaja lah pakej pengiklanan yang aku tawarkan di blog ini. Jika berminat, boleh la contact aku di Facebook ataupun boleh komen di sini tanda anda berminat.
Sangat murah bukan ? Jadi apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang berharga ini :D
Bayaran boleh dibuat menggunakan prepaid Maxis ataupun menggunakan BSN.

Sekian. Peace (Y)

No comments: