sitiatikah.com Nak Bagi Domain


Assalamualaikum, salam sejahtera :)

Rasa-rasanya, ini merupakan contest ketiga yang aku masuk yang menawarkan hadiah berbentuk Domain/Hosting. Dalam contest2 yang lepas, nasib nampaknya tidak menyelebihi aku. Tapi tidak mengapa, aku akan cuba lagi sampai aku dapat apa yang aku hendaki iaitu mempunyai Domain sendiri ! Bersemangat ni, hehe

Contest ini terbahagi kepada dua bahagian iaitu contest pertama(ini yang aku sertai) menawarkan hadiah berbentuk domain dan contest kedua menawarkan hadiah berbentuk hosting.
Sesiapa yang berminat hendak menyertai, bolehlah baca syarat2nya di SINI ye :)

Tarikh untuk buat entri mengenai contest ini : 28/8/2011 hingga 31/8/2011
Tarikh contest ini berlangsung pula bermula dari 1/9/2011 hingga 30/9/2011
Jadi, bagi sesiapa yang teringin sangat untuk mempunyai domain/hosting sendiri, jangan lepaskan peluang keemasan ini ! Klik SINI untuk join :)

Sekian. Peace (Y)
p/s : pemurah sungguh blogger Siti Atikah ni untuk mengadakan contest yang menawarkan hadiah lumayan. Semoga beliau sentiasa dirahmati oleh Allah SWT.

No comments: