[Video] Program TV Korea Yang Menghina Agama Islam

Assalamualaikum, salam sejahtera semua :)

Ohh, sungguh tidak ku sangka, dalam banyak2 program televisyen yang Korea hasilkan, ada juga salah satunya yang mempersendakan Islam.
Sudah la aku meminati Korea --> minat lagu nya, cerita/drama nya dan tidak ketinggalan orang nya :P
Program televisyen yang aku maksudkan adalah Star King !
Bagi mereka yang layan rancangan realiti hiburan Korea (seperti 2 day 1 night), sudah pasti anda mengenali Kang Hodong kan ?


Pada pendapat aku, Kang Hodong ni tersangat lah kelakar dan memang sesuai untuk dijadikan Host/Pengacara di mana-mana rancangan realiti hiburan di Korea. TETAPI, dia juga merupakan host dalam rancangan Star King ini.
Dari tadi aku asyik menyatakan yang program televisyen Star King mempersendakan Islam, mana buktinya? Sila lihat video di bawah :


Sungguh tidak manis ada orang menari dan menyanyi berlatar belakangkan gambar Masjid yang menjadi tempat ibadah bagi umat Islam. Pendapat anda setelah melihat video di atas ?
Sekian. Peace (Y)

Jom bagi duit raya kepada Zakwan dengan klik SINI dan juga SINI :)

10 comments:

kasi-pecah said...

boikot rancangan ni.

<< http://www.mohdzaid.com >>

Mohd Zakwan Zain said...

ya, itulah tindakan sebaik-baiknya yang harus kita lakukan.

Shaherah said...

lar.. macam ni pun ade kan.. ade jek yg nk menghina.. hadoi..

Mohd Zakwan Zain said...

Shera.. tula pasal. hehe

Miss Ain said...
This comment has been removed by the author.
Miss Ain said...

ooooooooooowh......... yg pasal ni diorg da mintak maaf da... diorg xde niat lgsung nk menhina mana2 agama... aq bukan la nk backup diorg ke aper... just nak bgtau jer la yg diorg amat2 kesal ttg perkara ni... diorg xtaw pape pun.. xkisah la.. yg penting diorg da mintak maaf da... termasuk2 artis2 yg trlibat... siap post kat twitter lg mintak maaf...

Miss Ain said...

pe kata korg try tgok kat page ni pulak...........
http://kpopilluminati.blogspot.com

Mohd Zakwan Zain said...

Hara : aku dah tahu dah yang diorang mintak maaf , nanti aku buat post pasal tu .hehe

ChocoBun said...

aku menuntut post mintak maaf depa~

Mohd Zakwan Zain said...

Choco Bun : okay no problem :)