Giveaway Pertama UmarFaruq.Com!!

Giveaway umarfaruq
Klik SINI untuk join

Assalamualaikum semua ^^

Giveaway kali ini dianjurkan oleh Umar Faruq yang menggunakan random.org sebagai pemilihan pemenang. Jadi, pemenang dipilih secara rambang. Hadiah yang ditawarkan adalah :

Pemenang Pertama dan Kedua :- Domain (.com/.net/.info/.org/.biz) percuma untuk tempoh setahun dari iHosterz.

Pemenang Ketiga :- 1 Bag ekslusif dari MissLily Shop + 1 Shawl Satin dari El Janna.

Berminat nak memenangi hadiah di atas? Ikuti syarat-syarat berikut :
1. Buat satu entri bertajuk : “Giveaway Pertama UmarFaruq.Com!!”
2. Letak gambar kat atas ke dalam entri korang.. Sila bagi link ke entri ini dalam entri korang..
3. Like facebook UmarFaruq.Com dan jugak facebook iHosterz (penaja utama) bagi mendapatkan update semasa tentang GA ini..
4. Letakkan url entri korang di bahagian komen dan jerit : “Aku join!!!!”

Sungguh mudah untuk menyertai giveaway ini. Kalau lah aku dapat domain setahun tu, insyaAllah aku akan tukar alamat blog aku dari smileasuwant.blogspot.com (panjang dan susah untuk diingati) kepada mzakwan.com (ringkas dan mudah untuk diingati) !

Doakan aku supaya menjadi orang yang bertuah untuk memenangi giveaway ini. Amin
Peace (Y)